Sieć pizzerii Dominium postanowiła wspomóc swoje dotychczasowe działania komunikacyjne skierowane do konsumentów. Realizację działań marki wspiera agencja VaungardPR. W pierwszym etapie współpracy strategia obejmuje zwiększenie aktywności za pośrednictwem Internetu.
Z początkiem września agencja VanguardPR, marka należąca do agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb, startuje z działaniami dla sieci Pizza Dominium. Umowa obejmuje współpracę w zakresie prowadzenia działań wizerunkowych w sieci i została podpisana na najbliższe kilka miesięcy. W planach jest również rozszerzenie obszaru współpracy o kolejne narzędzia. Decyzja o podjęciu działań komunikacyjnych i wizerunkowych w internecie jest kolejnym elementem strategii marki, która od kilku lat konsekwentnie realizuje swój plan intensywnego rozwoju. W chwili obecnej Pizza Dominium liczy ponad 60 lokali, oferując ponad 30 rodzajów pizzy. Do tej pory marka skupiała się głównie na prowadzeniu działań z zakresu marketingu bezpośredniego, akcjach promocyjnych i programach partnerskich.
Klient został pozyskany w ramach działań new bussines przez Grzegorza Maliszewskiego. Za całościową realizację projektu i opiekę nad Klientem odpowiedzialny będzie Michał Grzebyk.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/vanguardpr-dla-pizzy-dominium